Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Gozdarski VITLI Krpan, Tajfun, Uniforest
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Gozdarstvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

BOŠTJAN
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54
Prispevkov: 1067
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2024 09:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


V živo še nisem videl. Po logiki bi rekel da imaš v traktorju eno komando vedno aktivno in olje kroži. V škatli so elektromagnetni ventili in 2 celindra. Zajle se direktno ali preko škripcev priklopi na ročice.
Običajno se pri takšnih sitemih kroženja olja dodatno segreva.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

popit
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22
Prispevkov: 353
Kraj: Rovtar

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2024 10:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


dogtag je napisal/a:
ima kdo zmontiran zgoraj omenjeni hidravlični kit jlovšin?
mene zanima kako je stvar narejena, so v ohišju skriti cilindri ali kaj drugega?
kako je s priklopom hidravličnih cevi na traktor? če prav razumem lahko priklopiš na dvosmerni ventil in zatakneš ventil v eni poziciji, da olje kroži?


Sicer bomo tukaj vsi ugibali, zato je najboljše, da jih pokličeš pa ti bo proizvajalec povedal v detajle.
Jaz mislim, da mora ollje vedno krožiti, saj gre v principu za klasičen ventil. Preglej v traktorju, če imaš možnost blokade dvosmernega ventila v traktorju in kolikšen pretok zahteva tale zadevica na vitlu, da ne bo prihajalo do pregrevanja olja. Pomembno je tudi kako je priključeno, saj imajo ventili na eni strani varnostni ventil in navadno je ''tlačna'' cev posebej označena...naprej od ventila in do cilindrov to ni več pomembno Wink Ampak tukaj pa gre za dva zaporedno vezana ventila in je zaporedje važno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

dogtag
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45
Prispevkov: 213

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2024 18:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


hvala.
v kolikor se odločim za predelavo, bom predelal tudi hidravliko na traktorju, da ne bo potrebe po odprtem ventilu in segrevanju olja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1319

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2024 19:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na nekaterih traktorjih, če imaš stalno vključen ventil za priključke, dvižna hidravlika ne dela, ker se napaja iz istega voda brez prioritete. Večina novejših nižjega razreda imajo tako rešeno.
Kot zanimivost, Zetor 2011, 2511, 3511... iz leta gospodovega cca 1965+ je premogel hkratno napajanje zunanjega izvoda in dvižne hidravlike in poleg tega je imel še zelo dobro delujočo regulacijo hitrosti dviga tritočkovnega dvigala.
Npr. če si dvigoval kiper na prikolici in aktiviral 3T dvigalo, se je kipanje malo upočasnilo, dvig rok pa je deloval. Tudi dvig rok je deloval počasneje, ampak je delalo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

bojc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08
Prispevkov: 453

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2024 07:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tudi na Zetorju 5245 dela vse - preizkušeno - mešalec za beton hidravlika je vklopljena in olje kroži, hidravlika pa tudi dviguje mešalec, je pa treba pretok olja odpreti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

popit
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22
Prispevkov: 353
Kraj: Rovtar

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2024 08:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


dogtag je napisal/a:
hvala.
v kolikor se odločim za predelavo, bom predelal tudi hidravliko na traktorju, da ne bo potrebe po odprtem ventilu in segrevanju olja.


Imej zmeraj v glavi, da katerakoli črpalka na traktorju zahteva konstanten pretok Wink Da ne boš slučajno za črpalko in pred obstoječi ventil ugrajeval kakšnega enostavnega potnega ventila (pipa)... v primeru da ta potni ventil ne bi bil odprt (tudi hitra spojka lahko zataji), bi ti uničilo glavno črpalko v kolikor za njo ni varnostnega ventila, da razbremeni tlak (klasični blok ventili imajo vsi varnostne ventile).
Važno, da je max. pretok ventila na vitli enak ali večji od pretoka traktorske črpalke. Je res, da tisti čas, ko bo olje krožilo čez vitlo, ti ostala hidravlika na traktorju ne bo delovala, ampak brž ko boš sklopil povezavo do vitla, bo spet delala.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

dogtag
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45
Prispevkov: 213

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2024 19:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Razmišljal sem v smeri, da bi za obstoječim blokom (kiper + dvosmerni ventil) zmontiral še en par spojk in bypass s pipo. Ko bi imel priklopljen vitel, bi bila pipa zaprta in bi olje teklo čez ventil vitla, ko pa ne bi bilo vitla, pa bi bila pipa odprta in bi olje nemoteno krožilo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Gozdarstvo Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Stran 19 od 19

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.