| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo | 
	 
	
		| Avtor | Sporočilo | 
		 
		| nejcmTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
 Prispevkov: 1696
 Kraj: Ljubljansko barje
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 19 Avg 2012 19:52    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Mi zna kdo povedati, zakaj ima obeše ne cevi na traktorju...zaradi hmelja? |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| RoskarTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04
 Prispevkov: 800
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 19 Avg 2012 20:16    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| tako je |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| LuksiTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
 Prispevkov: 2529
 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
 
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| jack_majstrTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:34
 Prispevkov: 960
 Kraj: suha krajna
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Avg 2012 07:40    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Čestitke. @steyrleon koliko ur pa ima? |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Miha7Foto leta 2012
 
  
 Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
 Prispevkov: 1254
 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Avg 2012 15:21    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Prva barva seveda. Ni bil nikoli lakiran ali kaj podobnega.
 Gume so seveda druge.
 
 Zaenkrat težave ki smo jih imeli:
 
 - EHR potenciometer
 - Senzor za vklop prednjega pogona pri zaviranju
 - Nekaj stikal
 
 Upam da nisem kaj pozabil...
 
 Ima pa 7000 delovnih ur, kar za takšen letnik ni nek presežek in v kolikor se da, lepo ravnamo z njim.
 Računamo še 1x toliko let
  |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| traktorfanVajenec
 
 
 Pridružen/-a: 21.08. 2009, 13:57
 Prispevkov: 19
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 26 Sep 2012 12:19    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Pozdravljeni! 
 Rabil bi pomoč! Imam problem na Fendtu 280P in sicer, ne izklopi mi prvega pogona. Ali ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe?
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| nejcTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24
 Prispevkov: 2688
 Kraj: štajerska
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 26 Sep 2012 13:40    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| ravno 2 dni nazaj sem imel enako težavo na dojcu...kriva je bila pregorena varovalka za štop luči   morda je to... |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| traktorfanVajenec
 
 
 Pridružen/-a: 21.08. 2009, 13:57
 Prispevkov: 19
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 26 Sep 2012 14:19    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Ni to, sem pogledal. Nekaj drugega bo. Vseeno hvala. |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Grega STraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
 Prispevkov: 3581
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 26 Sep 2012 17:32    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | traktorfan je napisal/a: |  	  | Pozdravljeni! 
 Rabil bi pomoč! Imam problem na Fendtu 280P in sicer, ne izklopi mi prvega pogona. Ali ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe?
 | 
 
 Špero se da vklopiti? Če tudi to ne deluje je lahko šla hidr. črpalka, ki zagotavlja pritisk za elektrohidravlične vklope.
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Miha7Foto leta 2012
 
  
 Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
 Prispevkov: 1254
 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 26 Sep 2012 17:45    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | traktorfan je napisal/a: |  	  | Pozdravljeni! 
 Rabil bi pomoč! Imam problem na Fendtu 280P in sicer, ne izklopi mi prvega pogona. Ali ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe?
 | 
 
 Ti gorijo zavorne luči? Potem preglej pri stopalki za zavore, pod traktorjem na desni strani, med stopalkama je induktivno stikalo. Preko katerega se ob stisku na stopalko vklopi prednji pogon. Poizkusi tega malo prestavit in premerit. To se ti lahko naredi v najboljšem primeru...
 
 Drugače pa peljati do mehanika oz. avto-električarja. Na sprednjem mostu imaš pokrov z imbus vijaki. Tega odstrani in premeri na notranji plošči (z multi-metrom) upornosti in pri stisku na zavoro in sprostitvi. Če pogon pravilno izklaplja bi lahko videl v različnih vrednostih.
 Če sprememb ni, potem pa najemi dobrega mehanika, odstrani prednji most, skupaj z lamelami. Notri so majhni magnetki ki se obrabijo in je potrebno zamenjati. Strošek zamenjave ni velik, je pa kar nekaj dela.
 
 Mislim da je takšna procedura pravilna. Malenkost sem že pozabil, je imel prijatelj podoben problem in nevem ali smo težavo rešili z odstranitvijo prednjega mostu ali pa se je to dalo enostavno potegniti iz vložišča iz prednje strani. Skratka poročaj
  |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		|  |