| 
 
 
 
 
	
		| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |  
		| Avtor | Sporočilo |   
		| nhdfTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59
 Prispevkov: 1682
 Kraj: Vipauska Dolina
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 14:22    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | Miha7 je napisal/a: |  	  |  	  | nhdf je napisal/a: |  	  |  	  | Grega S je napisal/a: |  	  |  	  | Miha7 je napisal/a: |  	  | Žal za varno delo nobena od teh, tudi če je ravnina in kljub zavoram traktor v križiščih odnaša. | 
 
 
   
 Za Kompakta je dovolj enoosna. Razen, če voziš bolj ali manj lahki material, kjer je bolj važen volumen prikolice kot nosilnost.
 | 
 
 Silaža,sekanci,gnoj,metrce-drva in še kaj...
 V prospektu piše,da je dovolj za 800-ko 49ks,900-ko 51ks in 1100-ko pa 61ks.
 | 
 
 Papir prenese vse. Sem poizkusil s traktorjem mase 3400 kg in polno prikolico gnoja. Poplesavanja v vsakem križišču, problem s kipanjem ker je traktor na zadku lahek in premajhna masa traktorja za konkretnejšo vožnjo v klanec.
 | 
 
 http://www.mojalbum.com/hmeljar/stroji-in-traktorji/foto/10873736
 http://www.mojalbum.com/hmeljar/stroji-in-traktorji/foto/10883587
 http://www.mojalbum.com/hmeljar/kosnja-2010/foto/17964807#17964806
 http://www.mojalbum.com/kmetija-borovnik/silaza-11/foto/19027472
 http://www.mojalbum.com/kmetija-borovnik/kosnja-07/foto/13056183
 
 Pol če je STEYR s težavo pelje,po kak so peljal tevi?
 In kakšna je sploh razlika med 800-ko in 900-ko,ker v prospektu ni razlike v merah zaboja,ima pa 900-ka večjo nosilnost?
 Sn pa u petek videl McCORMICK CX105+TDK1300,POL KAKO JE TO ŠLO?
 In itq bi vzeli 800-ko,ker je čist zadost!
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| FFarmerV.I.P
 
  
  
 Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
 Prispevkov: 3560
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 14:36    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | nhdf je napisal/a: |  	  | In kakšna je sploh razlika med 800-ko in 900-ko,ker v prospektu ni razlike v merah zaboja,ima pa 900-ka večjo nosilnost? | 
 
 TDK 800
 Dimenzija zaboja (notranja dolžina x širina): 4510 x 2060/2160 mm
 
 TDK 900
 Dimenzija zaboja (notranja dolžina x širina): 4150 x 2160 mm
 
 Kakšne zavore bi pa vzel zraven?
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| nhdfTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59
 Prispevkov: 1682
 Kraj: Vipauska Dolina
 
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| Kaco d.o.oV.I.P
 
  
  
 Pridružen/-a: 07.01. 2007, 16:36
 Prispevkov: 436
 Kraj: Slovenj Gradec
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 14:47    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Imam neke nepreverjene podatke, da je bolje za takšne razmerje, da je naletna zavora.
 Je to res?
 
 LP!
  |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| Miha7Foto leta 2012
 
  
 Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
 Prispevkov: 1254
 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 16:29    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				|   
 Sicer se s slike ne vidi, da je zadnji del traktorja v zraku.
 
 Odloči se sam, svetujem iz izkušenj. Ne moreš pa primerjati od Nejca Silverja, ki ima čez 4 tone. Z doradotom pa tudi dvomim da je izvajal vragolije v hribih.
 Blaž pa je v ravnini in tudi dvomim da izvaja kakšne večje transporte z tamalimi traktorji. Ima še večjega Hurlimana.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| mccormick.blazTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18
 Prispevkov: 1118
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 17:18    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| No da še jaz podam svoje mnenje sami imamo TP 600 in za konkretno delo z njo bi potreboval traktor še z vsaj 1t več in okoli 100km mogoče je tudi 80 dost samo teža je problem. Sem vozil zadnilč silažo z mccormickom ki bi naj imel z utežmi nekaj nad 3t pa v kakšen ovinek moraš prav paziti kako se pripelješ zadnji konec kaj hitro porine ali odnese. Na silosu ni nekega problema bi pa za na cesto bilo dobro imeti kakšen km več hitreje dobiš hitrost z v klance si hitrejši. Tako da več kot to za kompakta je vse preveč. Pač pri nas je takrat bila v igri manša enosna in smo se potem odločili za tandemko ker je bolša za na cesto in enkrat bo pri hiši tudi traktor z vsaj 4t lastne mase in 100km.  Res pa je da sam vozim vse brez zavor ker nimamo na nobenem traktorju hidravličnih zavor. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| nejcTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24
 Prispevkov: 2688
 Kraj: štajerska
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 18:13    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| no ko so glih moje prikolice omenjene...dejstvo je da je silver z sicer okoli 3500kg(ni tako težek   ) kar 8 let(pri siliranju jo bo še tudi naprej) vlačil kiperco po takih in drugačnih terenih, pa mnogokrat naloženo veliko nad dovoljeno težo. Tudi na omenjeni sliki kjer dorado fura pesek je gor 10ton+ Ampak taki podvigi grejo samo dokler si na asfaltu, v klanec primerno počasi. Na njivi sem neštetokrat obtečal, še večkrat sm se mogu zelo potrudit kako si se kake njive lotil. ampak nikoli mi pa ni bilo žal da je bila prikolica taka kot je. Sedaj jo večinoma vozim z 150km in 6ton spredaj, mi je pa spet premala, ampak peljem jo pa skoraj povsod. Tako da kakor koli se obrneš, rit je zadaj  Uglavnim, če boš imel večino cestnega transporta, bi se dalo s tako prikolico delat, če boš večina na terenu(njive, gozd..), bo pa kriza. lp
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| potokarTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09
 Prispevkov: 730
 Kraj: Tržič
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 18:44    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Kompakt 495 max enoosna 5t ali morebiti 6t tandem. Za v klanec po makedamu, pa je že 5 t marsikdaj pretežka.
Že bi rad vozil z malo manj skrbmi, ti svetujem 5 t, kakršno imam tudi sam.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| FFarmerV.I.P
 
  
  
 Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
 Prispevkov: 3560
 
 
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| markobal6Veteran traktor foruma
 
 
 Pridružen/-a: 12.04. 2008, 11:10
 Prispevkov: 241
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 24 Sep 2012 19:19    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Nekaj glede naletne zavore. Mogoče za ravnino(kot je že predhodnik omenil), za hribe pa sigurno ne, ker pri vožnji nazaj je nimaš. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		|  |  
   
	| 
 
 | Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
 Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 |  |