| 
 
 
 
 
	
		| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |  
		| Avtor | Sporočilo |   
		| traktorček3Vajenec
 
 
 Pridružen/-a: 20.02. 2012, 11:40
 Prispevkov: 12
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Feb 2012 12:10    Naslov sporočila: John Deere 5g ali drugi |  
 |   
				| 
 |  
				| Pozdravljeni!
 Smo pred nakupom traktorja moči od 70-90hp, čimbolj kompaktne izvedbe.
 V planu so (bili) dorado, nh 4000, landini alpine,... po listanju kataloga pa sem odkril zadevo ki je v naslovu. Nisem mislil namreč da obstaja JD z nam dostopno ceno in dimenzijami. Všeč mi je predvsem ker je nekaj težji od ostalih (bo precej v gozdu), najnižji je ( nizka vrata v neko garažo), zmoglijva hidravlika, ter pa seveda ime.
 
 Prosil bi za kakšno informacijo ali izkušnjo glede tega traktorja?
 Skrbi me: -kvaljivost, ker naj to ne bi bil tisti pravi JD..
 - cena servisov proti ostalim
 - sliši se da so JD žejni, kako je s tem motorjem?
 
 Kakšen občutek ste dobili glede porabe pri teh novejših traktorijh ob prehodu s starejših (zetor 62, universal 64)? Ali več konjev pomeni večjo porabo ali so novejši motorji varčnejši?
 
 Hvala za vsako informacijo.
 
 
 Lep pozdrav
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| AGRONOMVajenec
 
 
 Pridružen/-a: 30.12. 2010, 10:15
 Prispevkov: 32
 Kraj: Novo mesto
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Feb 2012 13:59    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| http://www.john-deere.si/ponudba_johndeere.php?lang=&katalog=5&album=34
Na tej povezavi boš izvedel vse karakteristike tega traktorja,je manjši ampak vseeno pravi John Deere!Je majhen,okreten a močan.Lahko je še povsem mehanski,ponuja pa tudi elekto inverter in polovičko ter EHR hidravliko.Namenjen je predvsem manjšim kmetijam ali kot drugi traktor na večjih kmetijah.Kar se pa porabe tiče pa je moje mišljenje da je poraba 50% odvisna od strojnika in dela,ker v današnjih časih vsi proizvajalci stremijo k čimmanjši porabi.Moraš pa traktor prilagodit delu in strojem,ker tako vplivaš na porabo!
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| johnTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 15.05. 2008, 20:20
 Prispevkov: 538
 Kraj: Slovenska Bistrica
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Feb 2012 14:06    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Sem ravno te dni spraševal za ceno 5080G in ima zelo zanimivo ceno
Traktor JOHN DEERE 5080 G
 Motor: john Deere PowerTech Tier III
 Število cilindrov:  4 turbo
 Delovna prostornina:   4525 ccm
 Nazivni vrtljaji:   2300 vrt/min
 Moč motorja:   60 kW / 80 KM
 Največji navor:   325 Nm pri 1600 vrt/min
 Porast navora  30%
 Lastna teža:   3200 kg
 
 2820L  Traktor JOHN DEERE 5080 G
 Mehansko upravljanje hidravlike
 20       Ventilacija in gretje kabine
 200     4WD - štirikolesni pogon
 Elektromagnetni vklop štirikolesnega pogona
 1201    Nastavljivi zadnji obroči in gume 420/85R30 (16.9R30) Pirelli Trelleborg
 2705   Nastavljivi prednji obroči in gume 380/70R20 Continental
 3400    Menjalnik 24/24 popolnoma sinhroniziran 40 km/h
 4300   Kardan zadaj 540/540E
 5300   Višinsko nastavljiv mehanski priklop - 7 pozicij
 6121   2x dvojni hidravlični ventil
 8655   Slovenska navodila
 9510   Vzratna ogledala - teleskopska
 9515   Notranje vzratno ogledalo
 9295   Rotacijska luč
 9703   Vertikalni izpuh
 9020   Osnovna utež 125 kg
 9050   Zaboj za orodje
 
 Osnovna cena traktorja:     31.652 €
 Gotovinski popust 5%:  1.583 €
 Sloga popust 3%:  950 €
 Netto cena:  29.122 €
 Pripadajoči DDV 20%:  5.824 €
 Končna cena traktorja skupaj z DDV: 34.946 €
 
 
 Dodatna oprema:
 Cene z DDV (veljajo samo ob tovarniški vgradnji)
 
 25   Klimatska naprava    1.198€
 3401  Menjalnik 24/24, mehanski invertor in HiLo (polovička)
 + elektromagnetni vklop diferencialne zapore       2.312€
 3500  Menjalnik 24/12 Power reverser (ivertor - sprememba smeri vožnje brez uporabe sklopke) in  HiLo                                (polovička)  + elektromagnetni vklop diferencialne zapore         4.174€
 4340   Elektromagnetni vklop kardanske gredi
 (samo z menjalnikom PowerReverser in HiLo)         383€
 6122 Tretji dvojni hidravlični ventil    383€
 9100   Stranski podaljški blatnikov       182€
 9220   Prednji blatniki – premični         465€
 9155   Zračno vzmeten komfortni sedež    381€
 9160   Volan nastavljiv po nagibu      231€
 9165   Volan nastavljiv po višini in nagibu    342€
 9170    Zadnji brisalec                   342€
 9136    Pasovne H4 delovne luči - nad smerokazi na kabini     341€
 9080    Močnejša hidravlična črpalka 80 l/min     106€
 9250    Hidravlične zavore za priklopnik    493€
 9600    Hitrovpenjalne kljuke za hidravliko   209€
 9610    Zunanje upravljanje mehanske hidravlike    257€
 9805    EHR - elektronsko upravljanja hidravlika    1.623€
 9301   Spodnja zaščita rezervoarja    153€
 9002   Paket za prednji nakladalec (vpetje, krmilna ročica-joystick 2F)   2.699€
 Prednja hidravlika DEGENHART    2300€
 Prednja kardanska gred DEGENHART   2300€
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| alkyTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42
 Prispevkov: 1433
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Feb 2012 17:16    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Serija 5G je v zeleno prebarvan cararo. Toliko o imenu. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| MarjoTraktorist
 
 
 Pridružen/-a: 16.10. 2009, 21:17
 Prispevkov: 104
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Feb 2012 17:50    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Jaz sem si tudi ogledal G serijo in moram rečt, da sem bil zelo razočaran. Škoda da na njem piše John deere. Zraven je bil parkiran M serija, ki se mu že lahko reče traktor, a na žalost za nas prevelik. Ker se tudi trgovec(Sloga) ni menil za nas, sem se odpeljal naprej do Agrometal. Lamborgini je veliko bolj izpolnjen in dodelan, vendar se mi je zdelo vse malo švoh narejeno. NH 4000 mi je tudi zanimiv, vendar nima ravnega dna v kabini (tudi JD G serija ne). NH T4 je premalo časa na tržišču. Zato sem se še odpeljal do Trnovca in se odločil za Mccormick CX80L.   Samo moje mnenje.
 
 Lp
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| traktorček3Vajenec
 
 
 Pridružen/-a: 20.02. 2012, 11:40
 Prispevkov: 12
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 21 Feb 2012 09:45    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Sem se bal takih mešanih odzivov   
 Carraro transmisija naj drugače ne bi bila problematična kajne?
 Kakor vidim je v marsikaterem traktorju druge znamke.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| traktorček3Vajenec
 
 
 Pridružen/-a: 20.02. 2012, 11:40
 Prispevkov: 12
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 21 Feb 2012 09:47    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | Marjo je napisal/a: |  	  | Jaz sem si tudi ogledal G serijo in moram rečt, da sem bil zelo razočaran. Škoda da na njem piše John deere. Zraven je bil parkiran M serija, ki se mu že lahko reče traktor, a na žalost za nas prevelik. Ker se tudi trgovec(Sloga) ni menil za nas, sem se odpeljal naprej do Agrometal. Lamborgini je veliko bolj izpolnjen in dodelan, vendar se mi je zdelo vse malo švoh narejeno. NH 4000 mi je tudi zanimiv, vendar nima ravnega dna v kabini (tudi JD G serija ne). NH T4 je premalo časa na tržišču. Zato sem se še odpeljal do Trnovca in se odločil za Mccormick CX80L.   Samo moje mnenje.
 
 Lp
 | 
 
 Kaj ti je najbol padlo v oči kot "švoh" pri lambotu?
 
 CXL je pa ubistvu landini alpine kajne?
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| WeekEnd kmetModerator & Izjava leta 2008
 
  
 Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49
 Prispevkov: 2100
 Kraj: Igland
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 21 Feb 2012 12:44    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 5G ali Cararo, kakor je komu pač ljubše je zadeva, ki je zunaj že kar nekaj cajta, res ni zadnji hit mode, pa slabo nališpan, pa vendar zanesljiv mehanski traktor. Jih poznam par s 5000+ urami brez nekih hudih težav, mehanski menjalnik s superereduktorjem in zmogljiva hidravlika. Kabina in predvsem razpored komand pa ni za hvalit. 
Lambo R2 ali pa dorado ima bistveno prešvoh hidravliko in težko zatakneš v tretjo prestavo. Sicer pa lepo nališpan in soliden traktor z dobro ergonomijo in kabino.
 Enako Landini Alpine oz njegov brat MCCormick . Lep, nališpan,pregleden, zna pa kak menjalnik hitro crkniti, hidravlika slabša od 5G.
 Hollanda pa premalo poznam, da bi lahko neko objektivno mnenje napisal o njem.
 Moje mnenje pač, vsak pa se odloči in izbere sam.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| joze.kidricTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07
 Prispevkov: 1476
 Kraj: Šmarje/Jelšah
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 21 Feb 2012 12:55    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | WeekEnd kmet je napisal/a: |  	  | 5G ali Cararo, kakor je komu pač ljubše je zadeva, ki je zunaj že kar nekaj cajta, res ni zadnji hit mode, pa slabo nališpan, pa vendar zanesljiv mehanski traktor. Jih poznam par s 5000+ urami brez nekih hudih težav, mehanski menjalnik s superereduktorjem in zmogljiva hidravlika. Kabina in predvsem razpored komand pa ni za hvalit. Lambo R2 ali pa dorado ima bistveno prešvoh hidravliko in težko zatakneš v tretjo prestavo. Sicer pa lepo nališpan in soliden traktor z dobro ergonomijo in kabino.
 Enako Landini Alpine oz njegov brat MCCormick . Lep, nališpan,pregleden, zna pa kak menjalnik hitro crkniti, hidravlika slabša od 5G.
 Hollanda pa premalo poznam, da bi lahko neko objektivno mnenje napisal o njem.
 Moje mnenje pač, vsak pa se odloči in izbere sam.
 | 
 
 Resnično napisano. CX-L (Alpine) imajo težave s sinhroni. Sicer imam Alpineja doma ampak do sedaj še brez problemov, razen celotno ročico za elektrohidravličen invertor bo potrebno zamenjat (1400 ur). 5G bi naj bil zanesljiv traktor. Je naslednik serije 5015 in pri G seriji so odpravili pomankljivosti ki so se pojavljale pri prejšnji. Tako da je že ta traktor lep čas na trgu.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| alkyTraktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42
 Prispevkov: 1433
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 21 Feb 2012 14:49    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Nisem nikjer napisal da bi bilo lahko kaj narobe, samo se mi zdi dobro, da ljudje vedo, ko kupujejo pri čem so. Prav tako recimo je pomembno za M serijo, da nima polne šasije. Pač nekdo ki se na traktorsko tehniko ne spozna toliko tega ne ve in je v resnici lahko zaveden. Če so mu dejstva znana in se potem odloči za ta traktor ve kaj je kupil. Ne pa da izve čez dve leti od kakšne tretje osebe, da ne bom na kaj namigoval ne bom rekel serviserja. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		|  |  
   
	| 
 
 | Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
 Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 |  |