Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 05 Mar 2008 10:57 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | marolt je napisal/a: | simmik je napisal/a: | Tak traktor bi ti peljal 8 tonsko prikolico brez problema, .....kolk je teža samga traktorja..... okol 4 tone če s ne motim.
Mora it 8 ton enoosna ali tandem.
LP |
če pa pripelješ 2 prikolici na leto je pa vseeno... |
Za dve prikolici se pa itak ne splača kupovati tako velike nosilnosti...
Vsaj jaz je ne bi... |
Logično.... samo tako sem napisal... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lumberjack Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.12. 2007, 21:19 Prispevkov: 49 Kraj: Horjul
|
Objavljeno: 07 Mar 2008 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
konda je napisal/a: | pozdrav
jast pa se zanimam za nakup gozdarske prikolice za traktor 65KM, me pa zanima kakšno mi priporočate. samo meni se zdi da ta traktor pol nebo mogel pelat 5 kubikov, ker sama prikolica ima 2T+5T drv pa je to 7T.!!!!
http://www.moj-album.com/uredi/konda/9864103/?stran=1 |
Probaj se pozanimat za Finske prikolice FARMI Forest, za katere je generalni uvoznik za Slovenijo Lindap d.o.o. Parižlje 12d 3314 Braslovče (www.lindap.si )
Upam da boš kaj našel, cena je pa za 6tonko nekaj čez 10000€. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sekač Vajenec
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 15:22 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 16 Mar 2008 15:57 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me kako je z pogonom koles na gozdarski prikolici.Ali mora imeti traktor kakšno posebno funkcijo ali samo vklopiš kardan(540 ali 1000)obratov.Kako je potem z ujemanjem koles.Pogon pa je preko hidro motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sine@ Vajenec
Pridružen/-a: 17.04. 2007, 21:40 Prispevkov: 23
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 05 Maj 2008 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
sekač je napisal/a: | Zanima me kako je z pogonom koles na gozdarski prikolici.Ali mora imeti traktor kakšno posebno funkcijo ali samo vklopiš kardan(540 ali 1000)obratov.Kako je potem z ujemanjem koles.Pogon pa je preko hidro motorja. |
Na traktorju moraš preklopiti ročico v položaj za pogon kardana preko menjalnika (kardan se vrti ko se traktor pelje oz. je menjalnik v pogonu). Večina traktorjev ima to funkcijo. Drugače pa ne moreš, ker če imaš na 540 ali kake druge vrtljaje, se kardan vseeno vrti tudi če traktor miruje.
Če še ti ni jasno še vporašaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 06 Maj 2008 06:19 Naslov sporočila: |
|
|
da se dobiti sedež...a se ga (pre)drago plača. Boljša rešitev je pomoje namestitev komand na zadnjo prečko kabine, da se potem prikolica upravlja s traktorskega sedeža. Morda je res manj pregledno, si pa na toplem, suhem, dokaj varnem mestu.
@sekač, obstaja tudi cenejša rešitev pogona;preko kiper ventila:med kolesa na prikolici vstavimo dodatno železno kolo, ki poganja kolesi. Le-tega pa poganja hidromotor, ki je gnan preko kiper ventila. Delovna hitrost je lahko nekje do 5km/h.
to je to |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sine@ Vajenec
Pridružen/-a: 17.04. 2007, 21:40 Prispevkov: 23
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 06 Maj 2008 13:19 Naslov sporočila: |
|
|
Tale s hidravličnemu pogonu se mi pa zelo dopade. Ve kdo slučajno da je možno da se potem samo izklopi nad 5 km/h in potem ko ti hitrost spet pade pod 5 km/h se pogon vklopi oz. se sama preklopi na "prosti tek". Seveda mora potem biti pritisk olja v ceveh in hidromotorju skozi.
Delovni sedež je ena rešitev, drugo pa so še elektrohidravlični venitli, enostavno pritrdiš v traktor ali ob traktor in še lažje upravljanje. Sicer če se pa že toliko ukvaraš z gozdarstvom in namesto da kupiš nek drugi traktor za 40000 eur. vzameš Valtro s forestcab |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 06 Maj 2008 14:11 Naslov sporočila: |
|
|
Miha7 je napisal/a: | Tale s hidravličnemu pogonu se mi pa zelo dopade. Ve kdo slučajno da je možno da se potem samo izklopi nad 5 km/h in potem ko ti hitrost spet pade pod 5 km/h se pogon vklopi oz. se sama preklopi na "prosti tek". Seveda mora potem biti pritisk olja v ceveh in hidromotorju skozi.
Delovni sedež je ena rešitev, drugo pa so še elektrohidravlični venitli, enostavno pritrdiš v traktor ali ob traktor in še lažje upravljanje. Sicer če se pa že toliko ukvaraš z gozdarstvom in namesto da kupiš nek drugi traktor za 40000 eur. vzameš Valtro s forestcab |
Eh komande so en k... če jih je že kdo preizkusil sam ve. Sicer super samo za precizna dela je pa bolj tako tako. Sam sem delal z dvigalom pa ni za hlode tam še nakako gre, samo vedeti moramo, da tam ni toliko gibov kakor na gozdnem dvigalu, ko moraš kar nekaj- krat nesti na prikolico, da je polna..
In verjemite mi, da bi že vsa gozdarska dvigala imela Eh komande pa jih nimajo. Še vedno mehanski jostiki preko pletenic ali direktno na ventile.
Prva slabost je natančnost (hlod moraš včasih loviti na nekaj cm natančno) z eh jem je malo težko se pa da.
Druga slabost je cena.
Se pa dobi tudi daljinsko EH upravljanje samo ga ne priporočajo saj pri gozdarjih ne.
Tretje kar je občutek varnega dela.
Marsi kateri tovornjak je že šel na bok ravno zaradi daljinskih eh komand. Enostavno ni občutka stegneš dvigalo z polno paleto cemeta ali kakšenega drugega materijala pa si na boku.
Sicer pa se Eh+ daljinsko na veliko uporablja pri "gradbenih dvigalih".. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|